Mathilda

Praktik

Kategori: Tråkigt trams

Jo när jag var en grönsak gjorde jag allt möjligt. Olika röror, skära sallad och så. Var även det i måndags eftersom dom gör de mesta sånt då.

I fredags var det Gulaschsoppa.. Hemgjord! Så jag fick vara med och göra den och den blev god :)

I måndags var jag som sagt en grönsak och gjorde lite allt möjligt

Igår tisdag var det Biffstroganoff. Så den fick jag ansvara över och göra. Det var kul och den blev god! 

Idag så har jag varit en allt i allo. Gjort en massa olika :) t.ex mackor som var till lärare på eftermiddagen och gröten till dagisbarnen till frukost. Blev kolagröt!  
 
Och så undrar jag, hur var det jag skulle skriva kompleteringarna? 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Läs instruktionen igen och skriv lite mer utförligt. Behöver du ny instruktion kan jag mejla, men då behöver jag din adress.
    Mvh, Åsa L

    2013-12-12 | 08:15:52

Kommentera inlägget här: